Neden Biz

Neden Biz 

İletişim Merkezinizi Daha İyi Yönetmek İçin Neden Telephone Doctor Türkiye’yi Seçmelisiniz?

  • Kurulduğumuz 1997 yılından beri tüm sektörlerden yüzlerce firmaya eğitim, etkinlik, danışmanlık ve bilgi kaynakları aracılığı ile yardım ettik,
  • Odağımız Telefonda Kurum Kültürünü yansıtmak ve biz Türkiye’de telefon kültürü üzerine odaklanmış kurumların telefon iletişimini geliştirmek üzerine eğitim ve danışmanlık veren tek şirketiz. 
  • 1997’den beri Türkiye’de çağrı merkezi sektöründeki en köklü ve saygın şirket olarak hizmet veriyoruz. 
  • Uzun vadeli müşteri ilişkilerini geliştirmek, yönetmek ve sürdürülebilir kılmak için geliştirilmiş, bütünsel bir yaklaşım sunuyoruz, bunu da çağrı merkezlerine özel danışmanlık ve eğitimlerle yapıyoruz. Kendi tarzımızla, küresel olarak geçerli ve bilinen sonuçları yerelleştirerek sunuyoruz. Gücümüz ve deneyimimiz sadece lisansımızdan gelmiyor, aynı zamanda yıllar itibariyle gelişen tamamlayıcı bilgiyle öğrenme girişimimizi harmanlamamızdan ve kavramsal yaklaşım ve yöntemleri yaratmamızdan kaynaklanıyor. 
  • Kurulduğumuzdan beri yüzlerce firmada 8.000 eğitim programı ile 100.000’den fazla insanı eğittik. 
  • Eğitim ve Gelişim Danışmanlarımız birer eğitmenden çok daha fazlası. Çağrı Merkezlerinde yönetim deneyimi olan uzmanlardır ve kendilerini sizi daha başarılı olabilmeniz için eğitmeye adamışlardır. 
  • Biçim ve sunum stili konusunda oldukça esneğiz ve bizim “eğitimimiz herkese uyar” tarzı bir formatımız yoktur. Her organizasyonun eşsiz olduğunu biliriz ve sizinle çalışarak organizasyonunuza en iyi uyacak biçim, şablon ve stilleri bulabilmek için farklı seçenekler sunarız.