Çağrı Merkezinde işgücü yönetimi kavramı, öncelikle müşteriyi ve çağrı akışını tanımak ve doğru tahminleme yapmakla mümkündür.

Telephone Doctor Türkiye’de İşgücü Yönetim Optimizasyonunu içeren esas ilkeler sürekli iyileşme ve müşterilerin dinamik ve evrimleşen ihtiyaçlarını karşılayacak çözümler geliştirmektir. Bu hedeflere en iyi şekilde uyum sağlamamız Türkiye’deki pek çok lider çağrı merkeziyle el ele çalışmamızla mümkündür.Böylelikle modern çağrı merkezlerinin karmaşıklığı ile başa çıkabilecek çözümler geliştirebiliriz ki buna personel tahmini, planlama ve optimizasyon, müşteri temsilcilerini dahil etme ve yönetme, gün içerisinde yönetim, raporlama ve performans takibi dahildir.

Performans gelişimi için bizim çözümlerimiz ve önerilerimiz kurumsal yeniden yapılanma’dan, değişikliklerin karşılanmasından ve esnekliğin planlanmasından bağlantı merkezlerinin günlük zorluklarına kadar olan alanlara göre değişir ve size şu noktalarda destek veririz

  • Size özel büzülme oranlarını hesaplarız
  • Büzülme oranının iyileştirilmesi için planlama yaparız
  • Çağrı merkezi turnover ve devamsızlık oranınını minimize etmek için size destek veririz
  • Operasyon takımları için performansa netlik getirir, işgücü yönetimine destek hedeflendirme yaparız