Telephone Doctor Türkiye, Çağrı Merkezi sektöründeki firmalara, dört kritik Kilit Performans Alanına odaklanarak çağrı merkezi operasyonlarını geliştirerek, en iyi müşteri deneyimini sunmalarını sağlayan eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir. 

  • Çağrı Merkezi Markalaşmış Kültürü – Markanızın gücünü kuvvetlendirerek, insanların içindeki potansiyeli harekete geçirmek, rekabetsel bir avantaj sağlamak ve müşteri deneyimini dönüştürmek.
  • Çağrı Merkezi Hizmet Esasları – Müşteri sadakatini güçlendirirken müşteri tabanını genişletmek ve elde tutmak için rafine müşteri hizmeti uygulamalarını öğretmek.
  • Çağrı Merkezi Performans Yönetimi – Bugün ve yarın Çağrı Merkezlerinin en verimli şekilde yol almasını sağlamak 
  • Çağrı Merkezi Liderlik Esasları – Her düzeydeki Çağrı Merkezi yöneticilerini stratejileri harekete geçirecek şekilde öngörü ve becerilerle donatmak