Telephone Doctor Türkiye olarak, Türkiye’de çağrı merkezlerinin kuruluşundan beri işimiz sadece müşteriye yansıyan kaliteyi geliştirmek oldu. Bu sonuca ulaşmayı hedefleyerek eğitimler geliştirdik, danışmanlıklar kurguladık. 19 yıldan beri sektöre yön verdik. Çağrı merkezinde kalite işinin gelişimini yönlendirenler olarak 2012 yılından beri en kaliteli görüşmeleri seçiyoruz.

Kalite Ligi, Telephone Doctor Türkiye sponsorluğundaki ödüllü bir platformdur. Kalite Ligi Türkiye’ deki Çağrı Merkezlerinin kendi mevcut hizmet sunumlarını, bu işteki en iyilerle kıyaslamalarını sağlayan ve bunu yaparken de gelişim alanlarınızı keşfetmenize yardımcı olan bir ortamdır.

Müşteri deneyimini ölçümlemek ve analiz etmek yetkinlik gerektiren bir iştir. Zaman tüketen metrikler, matematiksel analizler, kalite denetimleri ve müşteri teması sonrası memnuniyet anketlerinin hepsi müşteri iç görüsü sağlar ancak bunu sektör öncüleriyle nasıl karşılaştıracaksınız? KaliteLigi, işte bu noktada hizmet sektörünün liderleriyle kıyaslandığında telefonda müşteri deneyimi yaratma konusunda nerede olduğunuza ayna tutan bir platformdur. Müşterilerin markanızı nasıl algıladıkları konusunda kapsamlı bir geri bildirim sunar. Her ay belirlenen sektörel senaryolar üzerinden gerçekleşen çağrı değerlendirmelerine dayanarak size ayrıntılı analizler sağlar ve müşteri hizmet hedeflerinize ulaşmanıza yardım eder. Boşlukların ve fırsatların altını çizeriz sektördeki en iyi uygulamaları paylaşırız böylelikle siz “iyi” ve “mükemmel” müşteri hizmetini birbirinden ayıracak bilgiye sahip olursunuz.

Eş zamanlı olarak gerçekleştirilen aramaların sonuçlarını inceleyerek, çağrı merkezinizin durumunu izleme, kıyaslama, gelişim alanlarına odaklanma ve geribildirim verme imkanı bulırsunuz.

Kaliteligi platformuna katıldıktan sonra size verilecek şifre ile size özel ekranlardan raporunuza ulaşırsınız. Diğer yarışmacı çağrı merkezlerinin ortalamaları ile kendi ortalamanızı kıyaslayabilirsiniz. Bunu yaparken özel bir koda sahip olacağınızdan sizin performansınızı ve gelişim alanlarınızı diğer çağrı merkezleri bilmez. Tamamen gizlilik ilkesi ile hareket edilen bu platformda, sadece birinci olan firmanın bilgileri maskelenmeden yayınlanmaktadır.

KaliteLigi’nin amacı sizlere hızlı, pratik ve hemen uygulayabileceğiniz yönlendirmeler sunmaktır. Çağrı Merkezinizin büyüklüğü müşteri gözünde farklı bir değere sahip değildir. Onun için değerli ve önemli olan şey sadece sizinle karşılaşma anıdır. Bu nedenle çağrı merkeziniz 5 kişi de olsa 1000 kişi de olsa lige üye olabilirsiniz.

Eylül 2017 KaliteLigi Yarışı

2015 Yılı KaliteLigi Yarışında Ödüller Sahiplerini Buldu

KaliteLigi hakkında detaylı bilgi almak ve yarışmacı olmak için info@teldoc.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.