Arayanın amacına ulaşma sürecinde kolaylıkla ilerleyen bir IVR deneyiminin farkı teknolojide değil tasarımındadır.

İnteraktif Sesli Yanıt (IVR) sistemi müşterileri filtreleyerek doğru temsilciye bağlamak için mükemmel bir yoldur ama burada hata yapılması da kolaydır. Temelde maliyet yönetimine yardım eder ancak doğru kurgulanmamış IVR atıl olmanın dışında müşteri şikayetine de neden olur.

Telephone Doctor’da biz profesyonel olarak IVR tasarımlarken şu kriterleri dikkate alıyoruz:

  • Öncelikle süreçlerinizi inceleriz,
  • Sizin IVR yapınızın kurumunuzun kültürüne uygun olduğunu biliriz, buna gore tasarımı oluştururuz,
  • IVR raporlarını inceler, ölçümler, yapılandırırız,
  • Müşterilerinizi analiz eder, önceliklendirmenizi yaparız,
  • ATA sürenize uygun, müşteri toleransını artıran yapı kurarız,

Telephone Doctor Türkiye olarak, bu esas kurallar temelinde, IVR yapınızın markanızın Çağrı Merkeziyle aynı çizgide olması için size özel tasarım sunarız.