Tüm danışmanlarımız istisnasız Çağrı Merkezi kökenlidir ve tüm sosyal beceri konularında uzmandırlar.

Yaşanmış deneyimlerini, kurumunuzda her düzeydeki çalışana ilham verecek ve kendilerini kuruma ait hissettirecek yetkinlikte sunmak konusunda yetkin ve donanımlıdırlar.

Telephone Doctor Türkiye ile çalışırken ister bir günlük ister çok sayıda aynı güne denk gelen Eğitim ya da seminerlerden oluşan yıl boyu sürecek bir projeye dahil olun, karşınızda hep sizin kurumunuza özel zorlukları, baskı ve fırsatları bilen danışmanlar bulacaksınız. Performanslarını sergilerken

  • Beklenen çıktıları ve katılımcıların performanslarını maksimize etmek için gereken motivatörleri bilecekler
  • İşinizi, sektörünüzü, karşılaştığınız günlük sorunları anlayacak ve eğitimin içeriğini şirketinizin gerçeklerine göre oluşturacaklar
  • Olumlu bir ortam yaratacak, her oturumda her katılımcı için gözlem yaparak dönüm noktalarını belirleyebilecekler
  • Profesyonel bir görünüme, özgüvene ve çoşkuya sahip olacaklar
  • Proje ve yönetim takımınızla güçlü bir ilişki kurup işbirliği yapacaklar
  • Kendi eğitimlerinin öğrenme çıktıları konusunda kişisel olarak sorumluluk alacaklardır

Bu esnek yaklaşımla tüm eğitimler fasilitasyonlar, grup uygulamaları, vak’a çalışmaları ve pratik uygulama egzersizlerini kapsayacak şekilde son haline getirilerek size optimal bir dengede sunulur çünkü bu yaklaşım, yüksek düzeyde akılda kalıcı ve pratik öğrenim deneyimi için çok önemlidir.

Telephone Doctor TR Eğitimlerinin Danışmanlarımız Tarafından Verilmesi

Telephone Doctor Türkiye, 1997 yılından bu yana hizmet verdiği çağrı merkezi sektörüne ve sektörün içinde bulunan her kademeden müşteri hizmeti profesyoneline yüksek memnuniyet sağlayan eğitimler sunmaya devam ediyor. Eğitimlerimiz çalışanların hizmet düzeylerini artırma, adanmışlıklarını geliştirme ve operasyonel verimlilikleri optimize etme gibi hayati önemi olan konulara odaklanıyor.

Telephone Doctor Türkiye danışmanları Çağrı Merkezi profesyonelleridir ve deneyimlerinden bağımsız olarak oldukça yoğun bir eğitim sürecinden geçtikten sonra eğitim vermeye başlarlar. Eğitimi sunma becerileri ve bilgi birikimlerini devredebilme yetkinlikleri, 26 yıllık geçmişi olan PDR Group kültürünün uzantısıdır ve miras bizi Türkiye’deki en saygın eğitim markalarının öncüsü haline getirmiştir. 1997 yılından beri 1.000 şirketten 100.000 çağrı merkezi profesyoneline eğitim verilmiş ve erişilmesi güç bir ortalama sonuç olan %98,4 memnuniyet oranı yakalanmıştır.

Telephone Doctor TR Eğitimlerinin Lisans Devri

Kurumunuz, yüksek turnover oranı ya da kalabalık müşteri temsilcisi kadrosu nedeniyle Telephone Doctor Türkiye eğitimlerini vermek için şirket içi eğitmenleri tercih edebilir. Bu, aynı zamanda iç eğitmenlerinize yapılan ve geri dönüşünü çok net gözlemleyebileceğiniz bir yatırımdır da. Danışmanlarımız, iç eğitmenlerinize bizim yöntemlerimizi, uygulamalarımızı ve şirketinize uygun hale getirilmiş programları profesyonelce sunmak için gerekenleri detaylı olarak devrederler.

Telephone Doctor Türkiye bilgi dağarcığında yer alan eğitimlerin lisanslarını alarak, iç eğitmenlerinizin belirlenen sure için kurumunuzda yaymasını sağlayabilirsiniz. 2 yıl süresince ücretsiz olarak sunulan bilgi güncelleme hizmeti sayesinde eğitim içeriğinde gerçekleşen tüm yeniliklerden haberdar olursunuz. Telephone Doctor Türkiye’nin gelişen bilgi dağarcığında, eğitim modüllerinin içerikleri ve uygulamalar modüler yapıda, net ve açık ve devredilebilir durumdadır.

Lisans Devri Aşamaları

  • Saha çalışması
  • Telephone Doctor Türkiye modüllerinin ihtiyaca göre seçilmesi
  • Kuruma uygun örneklerin belirlenip uygulamaların eklenmesi
  • Lisanslı oyunların firmaya özel çoğaltılması
  • Eğitimcilerin yetiştirilmesi
  • Eğitimci yönergelerinin teslimi
  • Eğitim programının izlenerek tescillenmesi

Kurumsal Eğitim İçeriklerinizin Danışmanlarımız Tarafından Verilmesi

Kurum içinde hazır bulunan eğitim içeriğinizi çalışanlarınızla paylaşacak yetkinlikte ya da sayıda eğitim ekibiniz hazır bulunmayabilir ya da yaratmak istediğiniz etkiyi düşünerek mevcut içeriğin profesyonel danışmanlar tarafından paylaşılmasını uygun görebilirsiniz. Bu gibi taleplerinizde danışman kadromuzu kullanabilirsiniz.

Kurumsal Eğitim İçeriklerinizin Telephone Doctor TR Tarafından Geliştirilmesi

Kurum içinde hazır bulunan eğitim içeriğinizin üçüncü ve profesyonel bir göz tarafından incelenerek geliştirilmesi konusunda Telephone Doctor Türkiye’den yardım alabilirsiniz. Saha çalışmasında yaptığımız atmosfer taraması ile sizi ve süreçlerinizi öğrenir. İş akışlarına hakim olarak, gerekli kilit alanları çıkarır ve mevcut eğitim içeriğinizi gelişim alanlarında saptanan boşlukları kapayacak şekilde, kurumunuzun gerçeği doğrultusunda baştan tasarlarız. Farklı bir bilgi dağarcığı arayışınızda, yeni eğitim tasarımlarınızda Telephone Doctor Türkiye’nin eğitim kadrosundan danışmanlık hizmeti alabilirsiniz.

Eğer özel bir eğitim, atölye çalışması, vak’a çalışması, simülasyon, kapalı ya da açık alan aktivitesi, online aktif öğrenme, becerilerinizi deneyimlemek için e-öğretim desteği isterseniz, yetişkin eğitiminde uzmanlaşmış olan eğitim tasarımcılarımızla bunu geliştirebiliriz.

Birebir Koçluk

Telephone Doctor Türkiye birebir koçluk seanslarımız potansiyeli geliştirir, performansı çarpıcı bir biçimde iyileştirir ve kişilere farkındalık neticesinde hız kazandırır. ICF akredite koçlarımızı bireysel görüşmeler için size yönlendiririz ve danışanların potansiyellerinin tamamını kullanabilmeleri için güçlü ve zayıf yönleri üzerinde çalışmalar başlatırız. Yönetici koçlarımız sundukları koçluk bakış açısı ile; kişisel liderlik becerilerinin geliştirilmesi, hedeflerle yönetimde yetkinlik, karar alabilme becerisi, ilişki ve iletişim yönetimi, takımları ilhamlandırma ve motive etme konularında sektör yöneticilerini doğru sorularla yönlendirerek, kendi çözümlerini bulmaları için onlara yol arkadaşlığı ederler. Bu süreç; liderlik ettikleri organizasyonlar ve bireylerin kendi performansları ve kişisel gelişimleri için katalizör rolü oynar.

Birebir koçluk seanslarımız kişinin ihtiyaç ve hedeflerine göre uyarlanmaktadır

  • Rol/kariyer değişimleri için hazırlık
  • Stres, değişim, çatışma ve kriz yönetimi
  • Kişisel etki ve performansın güçlendirilmesi
  • Bir kişi farklı bir pozisyona atandığında destek verme
  • Yüksek potansiyeli olan kişilerin kişisel gelişimini hızlandırma
  • Bir ödül mahiyetinde kişiye özel gelişim sunmak ve iş için kritik konumlardaki çalışanları elde tutmak