Müşterilerinizin hizmetlerinizi nasıl değerlendirdiklerini keşfedin

Nesnel Çağrı Merkezi Değerlendirmesi

Telephone Doctor Türkiye’ de biz size, standart methotlardan farklı nesnel ve oldukça doğru bir ölçümleme aracı sunuyoruz – Müşteri Memnuniyeti Anketleri- amaç müşterilerin ürünleriniz, hizmetleriniz ve çağrı merkezi etkileşimlerinizden ne düzeyde memnun olduklarını ortaya çıkarmak.

Çağrıları doğrudan müşterilerinizle yapıyoruz. – ihtiyaç duyulması halinde e-posta veya e-ankette olabilir- Müşteri tabanınıza ulaşıyoruz. Her müşteri anket programı ölçülebilir veri sağlayan bir dizi sorudan oluşuyor. Tatmin düzeyini müşterileriniz puanlıyor. Böylelikle siz ve takımınız nerede iyisiniz ve nerede daha iyi sonuçlar için gelişime ihtiyaç var belirleyebiliyorsunuz.

İş Hedeflerinize Uyarlanmış Müşteri Anketleri

Telephone Doctor Türkiye aynı zamanda belirgin kalite hedefleri veya müşteriyle ilgili alanlarda belirlemek istediğiniz noktaları içeren size uyarlanmış müşteri anketleri de tasarlıyorlar. Bir müşteri hizmet anketini uyarlarken doğrudan ilgi alanınızda olan ve organizasyonunuzun en baskılayıcı hedefleriyle ilgili sorular hazırlıyoruz. Bu soruları müşteri algısını ölçümleyerek en anlaşılır hale getiriyoruz.

Belli ürün segmentlerini, müşteri demografik yapısını veya coğrafi bölgeleri müşterilerinize en iyi şekilde hizmet vermek için hedefliyorsanız, Çağrı Kalitesi Performans Ölçümlemesi programı veya Gizli Müşteri Çağrı programı ile birbirine bağlı Müşteri Memnuniyeti Anketlerimiz güçlü yönlerinizi nasıl kullanacağınız ve rakiplerinizin zayıflıkları üzerine nasıl oynayacağınız konusunda gerekli temel veriyi sağlar.