PDR Grup Eğitim ve Gelişim Danışmanları her zaman Türkiye’deki kurumsal eğitim sektörünün yıldızları olarak kabul edilmişlerdir.

Bir PDR Group Şirketi olarak Telephone Doctor Türkiye de danışmanlarının ve eğitmenlerinin niteliği konusunda hep hassas olmuştur. Onların becerileri, işe alım kriterleri, eğitim süreçleri sektör için hep bir rol model oluşturmuştur.

Tüm Telephone Doctor Türkiye Eğitim ve Gelişim Danışmanları bilirler ki her çağrı merkezinin kendine özel zorlukları, baskıları ve elbette fırsatları vardır ve hepsi aşağıdaki konularda özel olarak eğitillerek uzmanlaşmışlardır: 

İletişim Merkezi sektöründeki kanıtlanmış teknikleri, metodolojileri ve en iyi deneyimleri uygulamak,

Müşterilerimizin özel ihtiyaçlarını öngörmek

Küresel ekonomideki kaçınılmaz değişimlere uyum sağlamada müşterilere yardım etmek 

Kolaylıkla ve çabucak kuruma uyarlanabilecek modüllerden oluşan bir içerik sunmak

Programa uyumu hızlandıracak iletişim stratejileri geliştirmek

Koçluk, bağlantılı oturumlar ve güçlendirici araçlarla öğrenmeyi sürdürülebilir kılmak

Çözümü strateji ile örtüştürmek için kapsamlı değerlendirmeler yapmak ve kıdemli liderlerle birlikte yükümlülük almak 

Bilgi transferi ve davranış değişikliğini değerlendirmek

1997’den beri deneyimlenen her yıl içerisinde verilen yaklaşık 1.000 günlük seminerlerde, 5 üzerinden ortalama 4,95 not alabilmek pek kolay değildir. Bu hizmet kalitesi bizim standardımızdır ve Eğitim-Gelişim Danışmanları kendilerini kanıtlamışlardır ve Çağrı Merkezi sektöründe oldukça iddalı bir konuma sahiptirler.

Bu nedenle bizimle çalıştığınızda ister bir günlük seminer ister bir yıllık proje olsun, tüm Telephone Doctor Türkiye danışmanlarından en üst düzeyde danışmanlık alacaksınız. Onların nitelikleri ve kişisel becerileri birbirleriyle güçlü bir şekilde bağlantılıdır: deneyim, bilgi, çoşku ve gruplar için doğal bir çekim.