Çağrı Merkezi Kalite Sistemi Hizmetleri

Sektörlerde yaşanan süreçler, işler ve sonrasında tavsiyeler söz konusu olduğunda Müşteri Deneyimi önemlidir.  Reklam ve pazarlama müşterinin sizin ürünlerinizi veya hizmetlerinizi denemelerini sağlar ancak müşteriler geri gelme kararlarını çoğunlukla birincil olarak deneyimlerine dayanarak verirler. Deneyimi en çok etkileyen ise  müşteri hizmetleriyle yapmış olduğu görüşmedir. Herhangi bir işi başarılı kılmak için müşteri beklentilerini anlamak ve ona göre davranmak esastır. Bunu sağlayabilmek için müşterilerin değer vereceği farklılaştırılmış, müşterinin ihtiyaçlarına yönelik hizmet sunmak gerekir – hem iç hem de dış hizmet – ve her temas noktasında istikrarlı bir şekilde vaatleri yerine getirmek gerekir.

Çağrı Merkezinizi, Müşteri Bağlılık Merkezine dönüştürebilmek için, mükemmel kalite ve markalaşmış müşteri hizmeti işin temelini oluşturur. Günümüzün giderek artan rekabetçi ortamında, işlerin, her müşteri etkileşimi için, kendilerini yukarıda konumlandırmaları ve istikrarlı standartlara sahip olmaları gerekmektedir. Bu nedenle yüksek kalite güvencesi süreci işin kilit noktasıdır.  Daha yüksek kalitedeki temas noktaları size daha fazla sadık müşteri kazandırır; daha sadık müşteri demek daha çok alım ve daha fazla mutlu müşteri demektir.

Telephone Doctor Türkiye’de biz denenmiş, gerçek ve kanıtlanmış yöntemlerimizle müşterilerimize yardımcı oluruz ve bu yöntemleri müşterilerimizin talep ettikleri metriklerle bütünleştiririz. Müşteri temsilcilerinin performanslarını nesnel olarak ölçümleyerek daha mutlu müşterilerle birlikte gelen artan gelirlerine katkıda bulunuruz. Bireyselleştirilmiş Çağrı Merkezi planlama ve uygulama konusunda 10 yıldan uzun sürelik deneyimimizle pek çok müşterimize kalite programları hazırladık Kalite programları hazırladığımız müşterilerimiz Çağrı Merkezi sektörünün en köklü ve saygın organizasyonlarıydı. 

Kalite Güvence sürecimizi geliştirdik, bu süreç farklı ölçümleme ve analizleri içeriyor ve bunu TD Çağrı Merkezi Kalite Sistemi (CCQS / Customer Care Quality Services) olarak adlandırdık. TD CCQS Hizmetleri bize –ve size – büyük bir özgünlükle, gelişime yer açan ve bu gelişimin sizin standartlarınıza göre nasıl başarılacağını sağlayan bir sistem kurmamızı sağladı.

TD Çağrı Merkezi Kalite Sistemleri tarafsız ve nesnel bir şekilde müşteri temsilcilerinizin, müşteri etkileşim niteliklerine en doğru şekilde bakabilmenizi sağlayan hizmetler sunar ve aşağıdaki her CCQS  bulgulardan oluşan çok ayrıntılı bir raporla fark analizi, en iyi uygulamalar, tavsiyeler, önceliklendirilmiş düzeltici eylemler ve senaryo analizleri ile bu bulgularımızı destekler.

  • Çağrı Kalitesi Performans Ölçümleme
  • Gizli Müşteri Araması  
  • Müşteri Memnuniyeti Ölçümlemeleri
  • Çağrı Analizi ve Raporlama (ÇAR)
  • Kalite Güvence Kalibrasyonu
  • ÇM Deneyim Puanı