Yeni Müşteri Kazanmak Kadar Müşterileri Elde Tutmak Da Son Derece Önemli

Müşterilerin satış sonrası bağlılığı, işin en önemli parçası haline geldi.Müşteri bağlılığında ve marka algısı üzerinde çağrı merkezinin önemi büyüktür. Bir çağrı merkezi inhouse ya da outsource olarak farketmeksizin bilgi dağarcığı ve yardımcı olma istekliliği ile sizin markanızı temsil eder. Bu da yüksek konuşma kalitesi ve dolayısıyla müşteri memnuniyetinde artış anlamına gelir.

Bu nedenle çağrı merkezini inhouse veya outsource olarak kullanmak önemli bir karardır. Bazı kritik noktalar gündeme gelir 

  • Çağrı başı maliyet
  • Bilgi akışının organizasyonu
  • Ekibin lokasyonu
  • Teknolojik altyapı kullanımı
  • Sistemlerin entegrasyonu 

Sonuçta, inhouse veya outsource seçimi her kuruluşun misyonu, ihtiyaçları ve hedeflerine bağlı olarak karar verilmesi gereken bir konudur. Çünkü çağrı merkezi teknolojisinin kuruma entegre edilmesi, iş gücünün değişkenliği ile beraber kurumlar en iyi yolu seçmek zorundalardır. Başarının anahtarı, seçenekleri doğru değerlendirmek ve kritik noktaları gözden kaçırmamaktır.

Telephone Doctor Türkiye’de biz, kurumsal müşterilerimize, doğru kararları vermeleri, doğru yatırımı yapmaları ve zamanı doğru kullanmaları için danışmanlık yaparız. Danışmanlık yaparken aşağıdaki noktalara göre seçenekleri değerlendiririz. 

  • Kültürel Uyum (merkezlerini ziyaret ederek sen puanlayabilirsin)
  • Raporlama becerisi (bu tür projelerde takip ettikleri örnek raporlar istenmeli, birlikte bakarız)
  • Sektör deneyimi
  • İK’nın gücü
  • Turnover oranı
  • Eğitim politikası ve süreçleri, eğitmen deneyimi
  • Ödül var / yok
  • ISO belgeleri var/yok
  • Acil zamanlarda destek verebilmesi
  • Bosch Termoteknik gibi kurumsal şirketlerle çalışması ve referans puanı
  • Proje liderinin cv’si
  • Yetkililere ulaşım kolaylığı
  • Kullandığı teknoloji düzeyi