Telephone Doctor Türkiye, müşteri hizmeti profesyonellerine – parmak ucu elemanlarından yöneticilere kadar – anlamlı sonuçlar ve kaynaklar sağlayan lider bir kuruluştur. Çağrı Merkezinin her düzeyinde müşteri deneyimini geliştirmek ve etkinliği artırmak ana amacımızdır.

1997’den beri Telephone Doctor Türkiye olarak tüm sektörlerden yüzlerce şirkete eğitim, organizasyon, danışmanlık ve bilgi kaynakları konularında yardımcı oluyoruz. Telephone Doctor Türkiye’nin sektör içinden gelen deneyimli ve kendini adamış eğitmen ve danışmanları, çağrı merkezinizin stratejik değerini artırmak, operasyonlarınızı optimize etmek ve müşteri hizmet kalitenizi geliştirmek için çalışıyorlar.

Çağrı Merkezinin her düzeyinde müşteri deneyimini ve etkinlikleri artırmak ve Müşteri Bağlılık Merkezine dönüştürmek istiyoruz. Bunu, danışmanlık, kalite gelişimi, süreç araştırmaları ve eğitim programlarıyla yapıp çalışmalarımızdan sonra değişim ivmesinin sürdürülebilir olmasına çalışıyoruz.

Odağımız Çağrı Merkezleri. 1997’den beri Türkiye’de çağrı merkezi sektöründeki en köklü ve saygın şirket olarak hizmet veriyoruz. Uzun vadeli müşteri ilişkilerini geliştirmek, yönetmek ve sürdürülebilir kılmak için geliştirilmiş, bütünsel bir yaklaşım sunuyoruz, bunu da çağrı merkezlerine özel danışmanlık ve eğitimlerle yapıyoruz.  Kendi eşsiz tarzımızla küresel olarak geçerli ve bilinen sonuçları yerelleştirerek sunuyoruz. 

Gücümüz ve deneyimimiz sadec lisansımızdan gelmiyor, aynı zamanda yıllar itibariyle gelişen tamamlayıcı bilgiyle öğrenme girişimimizi harmanlamamızdan ve kavramsal yaklaşım ve yöntemleri yaratmamızdan kaynaklanıyor. Çünkü PDR Group'un bir üyesi olarak kısa vadeli sonuçları uzun vadeli değerlerle harmanlıyoruz. Türkiye’nin lider şirketi olarak biz Çağrı Merkezlerininin verimli çalışabilmeleri ve süreklilikleri için tüm kaynakları, çözümleri uygulamak ve entegre etmek için kullanıyoruz.  

Telephone Doctor Türkiye, Çağrı Merkezi sektöründeki firmalara, dört kritik Kilit Performans Alanına odaklanarak çağrı merkezi operasyonlarını geliştirip en iyi müşteri deneyimini sunmalarını sağlar: 

  • Çağrı Merkezi Markalaşmış Kültürü – Markanızın gücünü kuvvetlendirerek, insanların içindeki potansiyeli harekete geçirmek, rekabetsel bir avantaj sağlamak ve müşteri deneyimini dönüştürmek.
  • Çağrı Merkezi Hizmet Esasları – Müşteri sadakatini güçlendirirken müşteri tabanını genişletmek ve elde tutmak için rafine müşteri hizmeti uygulamalarını öğretmek.
  • Çağrı Merkezi Performans Yönetimi – Bugün ve yarın Çağrı Merkezlerinin en verimli şekilde yol almasını sağlamak 
  • Çağrı Merkezi Liderlik Esasları – Her düzeyde yöneticileri, stratejileri harekete geçirecek öngörü ve becerilerle donatmak 

Telephone Doctor Türkiye, Çağrı Merkezlerinde ölçülebilir ve sürdürülebilir performans gelişimleri sağlar. 1997’de kurulduğumuzdan beri biz Çağrı Merkezlerine yönelik eğitim ve danışmanlık veren ve müşterilerimizin performanslarını artırmalarına yardımcı – insanların, süreçlerin veya stratejilerin – olan tek firmayız ve bunu aşağıdaki önceliklerimizle yapıyoruz:

  • Danışmanlık – Kanıtlanmış sektör deneyimlerini çağrı merkezlerine uygulayarak müşteri deneyimleri ve iş sonuçlarında sürdürülebilir gelişimler sağlamak.
  • Eğitim – Stratejik değer, operasyon yönetimi, insan yönetimi ve teknolojiye odaklı yüksek etkileşimli eğitimler vermek.
  • Etkinlikler – Eş etkileşim ve iletişim için çeşitli fırsatlar sunan, belli aralarla yapılan sektörü yönlendiren toplantılar ve konferanslar düzenlemek.
  • Kaynaklar – İlintili ve bağımsız sektör haberleri ve raporları (örn. Çağrı Merkezi Kalite Ligi), Çağrı Merkezi Dergisi, kitaplar, webinarlar ve dinamik müşteri yönetimi içerikleri yönetmek. 

Bir Telephone Doctor Türkiye eğitimi geçerli en iyi uygulamaları ve araştırmaları yansıtır. Çünkü biz kilit ürün sunumlarımızı Çözüm Ortaklarımız ve Stratejik Ortaklarımızın kapsamlı öğrenme hizmetleri ile birleştirip sinerji yaratıyoruz. 

Danışmanlar, Eğitim Tasarımcılarımız, Fasilitatörlerimiz, Koçlarımız, Uzmanlarımız ve Müşteri Yöneticilerinden oluşan takımımız, departmanlarınız ve proje ekiplerinize tüm hizmetleri uyum içerisinde sunmak için her daim hazırlar. 

  • Eğitim
    • Yüz Yüze Sınıf Eğitimleri
    • Eğitim Danışmanlığı
    • Kuruma Uyarlama
    • Karma Öğrenme
    • Aktif Öğrenme
    • Yalın Öğrenme
  • Danışmanlık
    • Çağrı Merkezi Kurmak
    • Çağrı Merkezi Operasyonlarının Değerlendirilmesi
    • Etkileşimli Sesli Yanıt Komutları
    • Çağrı Merkezi Taşeron Kararı
    • Süreç Analizi ve Optimizasyonu
    • İşgücü Yönetimi Optimizasyonu
  • İletişim Merkezi Kalite Sistem Hizmetleri
  • Kalite Ligi
  • İletişim Merkezi Akademileri