Sektör Uzmanlığı

Sektör Uzmanlığı 

Herhangi bir sektördeki Çağrı Merkezinin zorlukları, onlara sunduğumuz çözümler kadar kendine özgüdür.

Bu yüzden Telephone Doctor Türkiye’nin bilgi birikimi, farklı Çağrı Merkezlerindeki engin ve derin deneyimleri üzerine inşa edilmiştir.

Biz müşterilerimize müşteri hizmetlerinde mükemmeliyet ve telefon kültürü yaratma konularında destek oluyoruz ve bunu çok geniş bir sektörel yelpazede, Finansal Hizmetlerden, Sigortadan, Tüketici Ürünlerinden, Bilgi Teknolojisinden, Turizm sektöründen, Perakendeden, Enerjiden Outsource Çağrı Merkezlerinden, Eczacılıktan Sağlık Hizmetlerine kadar herkese sağlıyoruz.

1997’de kurulduğundan beri Telephone Doctor Türkiye, 3,000’den fazla şirkette her düzeyde 100.000’den fazla çalışanın performanslarını geliştirmelerine yardımcı olmuştur. Pek çok şirketin hayal dahi edeeyeceği bu performansı her türden 10.000 eğitim bağlantısı ile gerçekleştiren Telephone Doctor Türkiye olarak, LinkedIn’deki 147 sektörün 92’sinde faaliyet gösteren global ve yerel firmalarla çalışmış olmaktan gurur duymaktayız.

Aşağıda, bazı sektörlerdeki müşterilerimiz Çağrı Merkezleri için çalışmalarımızın hedefini ve kapsamını sizler için derledik. Daha geniş bilgi için bizi arayabilirsiniz. 

Bankacılık ve Finans

Yüksek hizmetle artan güven ve sadakat

Her yıl finans sektörü organizasyonların iş süreçlerine ve bilgi teknoloji sistemlerine yaptıkları yatırımları artırıyorlar. Bu alanlara yapılan devasa yatırımlar gösteriyor ki finansal hizmet şirketleri iş yaparken giderek daha fazla “önce müşteri” stratejisini benimsiyorlar. Bu stratejiyi uygulamak için bu şirketler fevkalade müşteri deneyimleri yaratmak zorundalar – müşteri memnuniyeti oranlarını artıracak müşteri deneyimleri.

Rekabetin giderek zorlaştığı ve müşterilerin çok sayıda seçim hakkının olduğu piyasalarda finansal kurumlar müşterileri elde tutmak ve müşteri sadakati yaratmak için savaşıyorlar. Müşteriler kişiye özel hizmet ve gece gündüz destek istiyorlar aksi halde başka bir hizmet sunucuya gidiyorlar. Müşterilerin beklentilerini karşılarken mevzuatla da ters düşmemek finansal şirketler için zorlu görevler haline gelmiş durumda. Doğru ve hatasız etkileşimler her zaman önemlidir ama bankacılık ve finans sektöründe özellikle önemlidir. Tüm bu zorluklarla başa çıkabilmek ancak teknolojiyi de kullanmayı bilen yüksek nitelikli çalışanlarla mümkündür.

Telephone Doctor Türkiye’de bankacılık ve finans sektöründe müşteri temsilcilerini Çağrı Merkezine en iyi hazırlama ve geliştirme deneyimine sahibiz. Müşteri temsilcilerini iletişim becerileri, eğitim ve sektör bilgisi ile donatıp, müşterilerinizin ayrıntılı sorularını en doğru şekilde ve en iyi tavırla yanıtlamalarını sağlıyoruz.

Sigorta

Hassas konularla başa çıkma sanatı

Sigorta sektörü insanların hayatlarıyla ilgili iki hassas konuya değinir: Sağlık ve para. Kişilerin sigorta sektöründe müşteri hizmetleriyle ilgili konularıyla başa çıkabilmek elbette sigorta şirketinin prensip ve kültürünü anlamış olmakla birlikte profesyonellik, şefkat ve deneyim gerektirir. İşini doğru yapmak ve kendi kurumunu da korumak her zaman önemli olduğuna göre, müşteri beklentilerini karşılarken mevzuat yükümlülüklerini de yerine getirebilmek sigorta şirketleri için zorlu bir görevdir. Yetersiz çağrı merkezi hizmeti nedeniyle şirket değiştirme sigorta sektöründe oldukça yaygındır.

Sektörün ileri gelen firmalarıyla FCR (İlk Çağrıda Çözüm) ölçümleme ve geliştirme konusundaki deneyimimizle, müşteri hizmetleri sorunlarıyla uğraşan veya planlamada olan müşteri temsilcilerine en iyi beceri ve yetkinlikleri kazandırıp anlayışlı, deneyimli ve proaktif bir hizmet sunmanızı sağlayabiliriz.

Ödül kazanmış müşterilerimizle kanıtlanmış geçmiş performanslarımızla FCR oranlarını müşteri anketiyle ölçümleyerek, müşteri temsilcilerini eğittik ve onların sektör standartları üzerinde sonuçlar alabilmelerine destek olduk.

Telephone Doctor Türkiye’de size müşteri memnuniyetini artırmada, mevcut sigortalıların yenileme poliçelerinde, ikna ve şikayet yönetiminde ve yeni iş yaratmada yardımcı olabiliriz.

E-Ticaret

Her müşteri temas noktasında destek

E-ticaret sektörü müşteri hizmetinin en önemli olduğu alanlardan biridir. Çoklu kanallardan yüksek hizmet sunmaları gerekir ve tek bir müşteri temasını bile kaçırmamaları gerekir çünkü çok kanaldan alışveriş yapan kimselerin siparişleri, ortalama tek kanaldan alışveriş yapan kimselerden 3-4 kat daha fazladır.

Müşterilerin büyük bir çoğunluğu sadece birçok alışveriş sitesini bilmekle kalmaz, bu çok kanallı alışverişçilerin hesapları aynı zamanda toplam gelir pastasının büyük bir parçasını oluşturur. Müşteriler kişiselleştirilmiş ve kapsayıcı deneyimler isterler ama bu kadarla kalmazlar. Ürünle ilgili doğru bilgiye sahip, ne kadar karmaşık olursa olsun herhangibir işlemde kendilerine rehberlik edebilecek hoş tarzı olan müşter temsilcileri ile görüşmek isterler.

Telephone Doctor Türkiye’de müşteri temsilcilerinizin her müşteri temas kanalında insanlara fevkalade deneyimler yaşatmalarına yardım ediyoruz.

Telekomünikasyon

Müşterilerden şirket temsilcisi yaratmak 

Telekomünikasyon sektöründeki şirketler pazar payı için paket teklifler sunarak saldırgan bir şekilde rekabet ediyorlar. Rakipler müşterilere sürekli yeni tekliflerle geliyorlar. Bu da gelirlerin azalmasına neden oluyor.

Telekom sektörü diğer sektörlerle karşılaştırıldığında düşük müşteri taahhüdünden yana sorun yaşıyor ve daha yüksek müşteri sorunları ve endişeleri oranlarına sahipler.

Fevkalade ve köklü bir şekilde iyileştirilmiş müşteri deneyimi yaratmaya ihtiyaçları var. Çünkü şirketler ancak müşteri deneyimiyle rekabetten uzak durabilirler ve müşterilerini şirketin temsilcileri haline getirebilirler.

Telephone Doctor Türkiye olarak bizler telekom müşterilerimize kendi müşteri deneyimi yolculuklarında yardımcı olacak engin deneyime sahibiz. Farklı kesimden çok farklı müşterileri yönetmeleri gerektiğinin bilinci ile müşteri deneyimlerini yeniden şekillendiriyoruz.


Seyahat ve Konaklama

Gerçeklik anlarında müşterilerinize yardımcı olmak

Seyahat ve konaklama müşterileri seyahatlerinin her aşamasında mükemmel müşteri deneyimi ve kişiselleştirilmiş hizmet beklerler. Sektördeki her şirket müşterilerine kesintisiz kolaylık sağlamak ve acil durumlarda bile yanlarında olup onları memnun etmek durumundadır. Günümüzün bilgili müşterileri, pazardaki cari anlaşmalar ve tekliflerden gayet iyi haberdarlar ve çabucak rakibinize gidebilirler.

Telephone Doctor Türkiye olarak sektörün ileri gelen firmalarıyla başarılı projeler gerçekleştiriyor ve onlara istikrarlı yüksek hizmet seviyesi sunarak müşteri memnuniyetini artırmak ve sadakati güçlendirmek konusunda yardımcı oluyoruz.


Outsource Çağrı Merkezleri

Kurum içindeymiş gibi hizmet sunmak

Maliyet tasarrufu ve gelir optimizasyonu günümüzün moda sözcükleri oldu ve çoğu işletme Çağrı Merkezini outsource etmeyi daha karlı buluyor. Bu ihtiyaçların o konuda uzmanlaşmış firmalara verilmesi işi ayrı bir beceri gerektiriyor.  Bu görevleri üstlenen outsource firmalar hizmet kalitesini etkileyen çok sayıda sorunla karşılaşıyorlar; rekabetçiliği sürdürmek ve iç karlılığı sağlamak adına gerekli maliyetin küçük bir parçası karşılığında yüksek hizmet kalitesi sunuyorlar.

Telephone Doctor Türkiye olarak outsource çağrı merkezlerine özel eğitimlerle hizmet sunuyoruz. Verdiğimiz eğitimlerde sahiplenmek ve bağlılık kazandırmaya odaklanarak kurum ile müşteri arasında köprüyü sağlam kurmaya odaklanıyoruz.


Devlet ve Belediyeler

Birinci sınıf vatandaşlık yaşatmak

Günümüzde devlet ve kamu sektörü kuruluşları çok geniş bir yelpazede, mükemmel vatandaş hizmeti verme ve vatandaş beklentilerini karşılama konusundaki baskının altında hizmet sunuyorlar.

Telephone Doctor Türkiye olarak pek çok belediye ve devlet kurumuyla çalışıyoruz ve burada kazandığımız büyük deneyim sayesinde bizi birbirlerine tavsiye ediyorlar. Çok farklı dinamikleri olan kamu sektörü ayrı bir deneyim ve uzamanlıkla ele alınması gereken bir sektördür.


Sağlık

Zor zamanlarda hastalarınıza özen 

Son derece yüksek bir rekabetin olduğu sağlık hizmetlerinde dünya çapında hizmet verebilmek için sadece uygun medikal olanaklara sahip olmak yetmiyor, hasta ve hasta yakınlarıyla gerçek zamanlı ve kusursuz bir iletişim kurmak da gerekiyor.

İstikrarlı müşteri deneyimi sunmak ve hasta bağlılığını yönetmek, bunları yaparken de yasal uygulama ve prosedürlere bağlı kalmak hepsi bir arada bir teknoloji ve iletişim platformu gerektiriyor. Bu platformun da her şeyi kolaylıkla ele alıp sisteme operasyonel etkinlik getirecek kadar akıllı olması gerekiyor.

Telephone Doctor Türkiye olarak sağlık ve ilaç sektörüne özel eğitim ve danışmanlık çözümleri üretiyoruz.


Enerji ve Kamu Hizmetleri

İletişimin gücü

Kurallardaki serbestleşme kamu hizmetlerinde rekabeti güçlendirdi ve müşteri hizmeti ve memnuniyeti onları çekmek ve elde tutmak için her zamankinden daha kritik bir hale geldi.

İnsanlar günlük işlerinin çoğunu yapabilmek için kamu hizmetleri ve enerji tedarikçilerine bağımlıdırlar, bu da bu şirketlerin müşterilerine kesintisiz, sorunsuz ve yüksek kalitede hizmet sunmalarında hayati bir önem taşıyor.

Bu şirketler hedeflerini müşterilerine faturalama, sorgulama, hesap bakiyelerini kontrol etme ve ziyaretleri planlama gibi kullanımı kolay ve uygun yöntemleri onların beklentilerini karşılayacak ve istikrarlı bir müşteri deneyimi sunacak şekilde koymalılar.

Telephone Doctor Türkiye, enerji sektörüne ve kamu hizmetlerine özel çözümler üretir. Hedeflere ulaşma konusunda destek olur ve hem operasyon hem kalite performansını artırmak için çalışmalar yapar.


Otomotiv 

Satış ve müşteri memnuniyeti yolculuğuna doğru sürüş

Otomotiv sektörü yakın temas müşteri özeni gerektirir ve tüm mevcut ve hedef müşterileriniz birinci sınıf hizmet aldıklarını hissetmek isterler.

Türkiye’de otomotiv sektörü daha hassasiyet isteyen bir konuma sahip. Araçlarına daha duygusal yaklaşan müşterier aynı hassasiyeti Çağrı merkezlerinden de bekliyor.

Telephone Doctor Türkiye’de biz hem hizmet hem de satışta bayilik yönetiminin zorluklarını anlıyoruz. Size müşteri temsilcilerinizin marka sadakati yaratırken sadece en iyi müşteri özenini sağlamalarını değil, pazarlama kampanyanızı da başarıya götürmeleri konusunda yardımcı oluyoruz.

Lüks Markalar 

Müşteriye sınırsızlığı hissettirmek

Lüks bir markayı diğerlerinden ayıran sadece fiyat değildir—aynı zamanda müşteri deneyiminin niteliğidir. Üstün müşteri hizmeti lüks markayı tanımlayan unsurlardan biridir. Lüks markaların çağrı merkezi işlevlerini taşeron firmalara yaptırmalarındaki amaç oradaki müşteri temsilcilerinin de tıpkı kurum içi elemanların sundukları gibi aynı dostça, uzman, kişiselleştirilmiş hizmeti sağlayan bir ortak edinmektir.

Telephone Doctor Türkiye olarak edindiğimiz büyük deneyimimizle, ülkemizde ki dünyanın en güvenilir lüks markalarına bu tür hizmetleri veriyoruz ve elemanlarının lüks marka uzmanları haline gelmeleri konusunda kanıtlanmış geçmiş performanslara sahibiz.