PDR Group, Liderlik ve Yönetim, Markalaşmış Müşteri Hizmeti, Markalaşmış Kurum Kültürü, Organizasyonel Gelişim, Satış Gücü Geliştirme ve Çağrı Merkezi alanlarındaki çözümlerimizi Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi’ni esas alarak müşterilerine sunan, 1989 yılından günümüze faaliyet gösteren Türkiye’nin kurumsal eğitim ve danışmanlık alanındaki lider grubudur.

PDR açılımı "Perception, Dimention and Reeducation" - "Algı, Boyut ve Yeniden Eğitim"dir.

Ali Emre (Yönetim Kurulu Başkanı), Meltem Emre (Yönetim Kurulu Üyesi), Meltem Şakarcan (İcra Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi, PDR Group), Ayşegül Drahşan (Genel Müdür, TMI Türkiye), Nurdan Gülay (Genel Müdür Yardımcısı, TMI Türkiye), Elvin Çoşkun (Genel Müdür, Telephone Doctor Türkiye), Zeynep Altuntaş ( Genel Müdür Yardımcısı, Telephone Doctor Türkiye), Demet Ünlü Kıvanç (Genel Koordinatör, PDR-HR Danışmanlık), Çetin Özyurt (Genel Müdür Yardımcısı - Finans ve Muhasebe, PDR Group)

PDR Group’a bağlı 6 şirket bulunmaktadır. Bunlar, TMI Türkiye, Telephone Doctor Türkiye, The Radar Global, PDR-HR Danışmanlık, PDR Open Platform, Stylus Meeting Center’dır.

PDR Group Eğitim Danışmanı olmak için bize yazılı olarak başvurmanız ve CV’nizi göndermeniz yeterli. Sizinle hemen temas kuracağız ve ilk görüşmeyi yapacağız ve sizi daha iyi tanıyacağız. Eğer kararımız olumlu ise, bir sonraki aşama yöneticilerimizin katıldığı bir kısa sunun yapmanız. Burada, sunumunuz değerlendirilecek ve bir sonraki aşama için bu sunumun çok başarılı olması gerekiyor. Bu aşamayı geçerseniz, bir sonraki aşamada sizinle bir toplantı daha yapacağız, hem sunum ile ilgili geri bildirimi vereceğiz, hem de çalışma koşullarını konuşacağız. Anlaştığımız taktirde, sizi bir haftalık çok yoğun bir program bekliyor. TMI’ın dünyaca ünlü Eğitimci Geliştirme Süreci… Burada, bu meslekte en mükemmel olmak için çok yoğun bir eğitime tabi tutulacaksınız ve bu sürecin sonrasında konsept eğitimlerine gireceksiniz.

Tüm PDR Group şirketleri ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, TSE ve TURQUALITY belgelerine sahiptir

PDR Group ile yurt dışı ve yurt içinde Stratejik Ortaklık yapmak isteyen kuruluşlar İcra Kurulu Başkanı Meltem Şakarcan ile temas kurabilirler.

PDR Group şirketleri Ali Emre tarafından kurulmuş olup, %100 Türk sermayelidir.

Telephone Doctor Türkiye, müşteri hizmeti profesyonellerine – parmak ucu elemanlarından yöneticilere kadar - anlamlı sonuçlar ve kaynaklar sağlayan lider bir kuruluştur. Çağrı Merkezinin her düzeyinde müşteri deneyimini geliştirmek ve etkinliği artırmak ana amacımızdır.1997’den beri Telephone Doctor Türkiye olarak tüm sektörlerden yüzlerce şirkete eğitim, organizasyon, danışmanlık ve bilgi kaynakları konularında yardımcı oluyoruz. Telephone Doctor Türkiye’nin sektör içinden gelen deneyimli ve kendini adamış eğitmen ve danışmanları, çağrı merkezinizin stratejik değerini artırmak, operasyonlarınızı optimize etmek ve müşteri hizmet kalitenizi geliştirmek için çalışıyorlar.

Telephone Doctor Türkiye, Çağrı Merkezlerinde ölçülebilir ve sürdürülebilir performans gelişimleri sağlar. 1997'de kurulduğumuzdan beri biz Çağrı Merkezlerine yönelik eğitim ve danışmanlık veren ve müşterilerimizin performanslarını artırmalarına yardımcı – insanların, süreçlerin veya stratejilerin – olan tek firmayız ve bunu aşağıdaki önceliklerimizle yapıyoruz:
Danışmanlık – Kanıtlanmış sektör deneyimlerini çağrı merkezlerine uygulayarak müşteri deneyimleri ve iş sonuçlarında sürdürülebilir gelişimler sağlamak.
Eğitim – Stratejik değer, operasyon yönetimi, insan yönetimi ve teknolojiye odaklı yüksek etkileşimli eğitimler vermek.
Etkinlikler – Eş etkileşim ve iletişim için çeşitli fırsatlar sunan, belli aralarla yapılan sektörü yönlendiren toplantılar ve konferanslar düzenlemek.
Kaynaklar – İlintili ve bağımsız sektör haberleri ve raporları (örn. Çağrı Merkezi Kalite Ligi), Çağrı Merkezi Dergisi, kitaplar, webinarlar ve dinamik müşteri yönetimi içerikleri yönetmek.

Telephone Doctor Türkiye ekibi, yönetim, satış, danışman ve kalite yönetim ekipleri olmak üzere toplam 25 kişidir

Bize 08:00 – 18:00 saatleri arasında 02167091737 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

Telephone Doctor Türkiye olarak hizmet verdiğimiz tek ofis Altunizade İstanbul adresinde bulunmaktadır.

İnternet sitemizde şu an Türkçe ve İngilizce hizmet veriyoruz. Sayfamızın en üst kısmında yer alan “ENG” girişi ile İngilizce içeriklerimize ulaşabilirsiniz.

Kuruluş yılımızdan bu yana, 1,000’den fazla kurumda, her düzeyde 100.000’den fazla çalışanın performanslarını geliştirmelerine yardım ediyoruz.

Çok uluslu şirketlerden yerel firmalara kadar çok geniş bir yelpazede, LinkedIn’in toplam 147 sektör kategorisinden 91’i ile çalışmaktan gurur duyuyoruz.

İSO 9001 ve 10002 belgemiz bulunmaktadır. Denetimlerimiz her yıl düzenli gerçekleşmektedir.

SGS Türkiye

Danışman kadromuz toplam 11 kişiden oluşmaktadır.

“Telephone Doctor” isim hakkını sektöre özel bir ifade içerdiği için 18 yıllık marka değeri dolayısıyla isim hakkı ödeyerek kullanmaktayız.

Tüm sektörlere telefon özelinde eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermekteyiz.

Kuruma özel eğitimlerimizi çalıştığımız kurumların organize ettiği salonlarda gerçekleştiriyoruz. Talep edildiği takdirde eğitim salonları konusunda destek olabilmekteyiz. Genel Katılıma Açık seminerlerimizi ise Stylus Meeting Center Altunizade salonlarında gerçekleştirmekteyiz.

Tüm PDR Group şirketleri eğitim süreçlerinde, ’Bütünleşik Eğitim Modeli’ yaklaşımında, çalıştıkları kuruluşların yetkilileri ile belirlenen kriterler paralelinde Kirk Patrick 4 Aşamalı Ölçümleme Metodolojisi kullanmaktadır. Eğitim Yönetim sistemimiz yardımıyla katılımcılarımızla eğitim içeriğini destekleyen okuma parçaları ve testler paylaşmaya devam ediyoruz. Projelerin başlangıcında anlaşmamız doğrultusunda eğitim sonrası ölçümleme çalışmaları da gerçekleştirilmek

Kişi bazında ölçümlemelerin yapıldığı ya da Assessment Center ( Değerlendirme Merkezi) gibi özel projelerimizde kurumlarımızla karşılıklı olarak görüşülerek kişi bazında rapor hazırlamaktayız.

Eğitim öncesinde ihtiyaç analizi için kurum yöneticileri ile toplantılar gerçekleştirilmekte, gerekli durumlarda eğitim danışmanları tarafından saha çalışmaları yapılmaktadır.

Eğitim öncesi katılımcıların ihtiyaçlarını belirlemek adına "İhtiyaç Analizi" belirleme formu kurum ile paylaşılmaktadır. Bununla birlikte TMI bünyesinde yer alan eğitim ihtiyaç analizi tüm çalışanlar için ayrı bir ürün olarak sunulmaktadır.

Eğitimlerimizin sonunda, katılımcı isminize özel olarak hazırladığımız eğitim sonu katılım sertifikalarımızı katılımcılarımıza takdim ediyoruz.

Katıldığınız eğitimin ismini ve tarihini iletirseniz, gerekli kontroller yapıldıktan sonra yeni sertifikanızı adresinize yönlendirebiliriz.

İhtiyaç ve talepler netleştikten sonra tüm eğitimlerimizi online ortama aktarıp, kurumunuza bağlı çalışanlarınızın Eğitim Yönetim Sistemimiz üzerinden erişimlerini sağlayabiliyoruz.

Çağrı merkezi sektörünün tüm eğitim ve danışmanlık ihtiyaçları başta olmak üzere tüm sektörler için kurumsal telefon kültürü eğitimlerine odaklanılmaktadır.

Talepleriniz ve ihtiyacınız doğrultusunda eğitim içeriklerimiz, kurumunuzun dinamiklerine uygun hale getirilerek sunulmaktadır.

Çağrı Merkezi yöneticileri için, yönetim becerileri, koçluk, sunum teknikleri, problem çözme, takım oluşturma… vb gibi çeşitli başlıklarda yönetim programlarımız bulunmaktadır.

Telephone Doctor Türkiye olarak, Çağrı Merkezi sektöründeki firmaların kritik kilit performans alanına odaklanarak ve çağrı merkezi operasyonlarını geliştirerek, en iyi müşteri deneyimini sunmalarını sağlıyoruz.

İstisnasız tüm kuruluşlarda kurum imajını oluşturan ilk temas noktası telefondur. Kurumsal bir iletişimin nabzı, masasında telefon bulunan tüm çalışanlarla atar. Bu nedenle masasında telefon bulunan her düzeyde çalışanlara yönelik, çeşitli başlıklarda ’Kurumsal Telefon Kültürü’ eğitim programlarımız bulunmaktadır.

Bazı eğitim içeriklerimiz değişmez kurallar içermesi dolayısıyla standart olmakla beraber, eğitimlerimizin neredeyse tamamı ihtiyacınıza göre şekillendirilebilir nitelikte modüllerden oluşmaktadır.

Eğitimlerde kişisel gelişimi temel alan ancak sonuçları doğrudan iş yaşamına yansıyacak konular ve örnekler paylaşılmakta, anlatılan konuların bu sayede içselleştirilmesi sağlanmaktadır.

Çalışan sayısı az olan ya da tüm çalışanlarını aynı anda eğitime gönderemeyecek olan kurumlar için genel katılıma açık eğitimler de düzenlemekteyiz.

Genel katılıma açık seminerler düzenliyoruz. Seminer takvimimize www.pdropenplatform.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Müşteri temsilcisi eğitimleri için maksimum 15 kişilik, yönetici eğitimleri için maksimum 12 kişilik sınıflar açmaktayız.

Eğitimlerde eğitim alan katılımcı grubun yöneticisinden bağımsız bir ortamda ve söylemlerinde rahat olmasını tercih ederiz. Deneyimlerimiz, yöneticilerin ayrı eğitim alması gerektiği yönündedir. Son kararı size bırakırız.

Danışmanımız kendi bilgisayarı ile gelmekte, projeksiyon cihazının temini ve organizasyonu eğitimi alan kurumun sorumluluğunda olmaktadır.

Telephone Doctor Türkiye olarak gerçekleşen eğitimlerimizin takip sürecini sistematize ederek yapılandırdığımız LMS sistemimiz devrededir.

Evet kurumumuza özel eğitim değerlendirme formumuz bulunmakta.

Katılımcıların devam sürecinin sorumluluğu eğitim alan kurumda olmakla beraber, dilerseniz bizimle paylaşacağınız imza listesini katılımcılara imzalatarak eğitim sonunda size teslim edebilmekteyiz.

Özel içerik ve tasarımlar için standart dışı uygulama ve çözümler geliştirebilmekteyiz. Detaylar için bizimle info@teldoc.com.tr den iritibata geçebilirseniz sizi ziyaret ederek ihtiyacınızı dinlemek isteriz.

Gün boyu ikram, katılımcı kitabı ücrete dahildir.

Bütünleşik Öğrenme Modeli, bilinen en sade tanımıyla; geleneksel eğitim metodunun çevrimiçi (online) eğitim materyalleriyle zenginleştirilmesi, farklı eğitim felsefelerinin geleneksel öğrenme ortamında harmanlanarak kullanılması anlamına gelen, “Karma Öğrenme” olarak da bilinen bir öğrenme modelidir.

Danışmanımız eğitim başlangıç saatinden 1 saat 15 dk. önce eğitim salonunda hazır olmaktadır.

Eğitim fiyatlandırmamız, kuruma özel sınıf eğitimlerinde (belirli kişi sayısına kadar) gün, genel katılıma açık eğitimlerimizde ise kişi sayısı üzerinden belirlenmektedir.

Talep ettiğiniz eğitimi verecek eğitmenimiz, takvimlerinin uygunluğu doğrultusunda, Telephone Doctor Türkiye tarafından belirlenir. Danışmanlarımız eğitim öncesinde saha çalışması sırasında firmanızı ziyaret ederek beklentilerinizi öğrenir.

Genel katılıma açık eğitimlerimizin ücreti, belirlenen eğitimden tarihinden en az 10 gün önce ödenmiş olmalıdır.

ÇM sektörüne özel Outdoor eğitim içeriklerimiz bulunmakta, bizimle info@teldoc.com.tr adresinden irtibata geçerseniz sizi ziyaret ederek ihtiyacınızı dinlemek isteriz.

Evet, harcamalar tarafımızdan yapıldığında faturanıza masraf kalemi olarak eklenebilmektedir.

Bir hafta önceden haber verdiğiniz takdirde özel durumlarda sınıf eğitimlerini erteleme hakkınız bulunmaktadır.

Yazılı İletişimde Profesyonellik eğitim içeriğimizi ihtiyacınız doğrultusunda kurumunuz dinamiklerine uygun hale getirerek size sunabiliriz. Bize info@teldoc.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Evet. Sanal Eğitmen Yönetiminde Eğitim Seminerleri (SEYES) oturumları, üyelerin web tabanlı bir konferans etkinliğine bağlanmalarıdır.

Eğitimi gerçekleştirecek olan eğitmenimizin, firmanın eğitimden beklentilerini, katılımcıların gelişim alanlarını tespit ettiği ve firmaya özel örnekler hazırlamak için bilgi topladığı bir toplantıdır.

Eğitimler tamamlandıktan bir gün sonra tarafınıza faturalandırılmaktadır.

Katılımcı listesi tarafınızdan eğitimden üç gün önce alınmakta ve sertifika basımı gerçekleşmektedir. Katılımcı listesinde gerçekleşen son dakika değişiklikler için bize info@teldoc.com.tr adresinden ya da irtibatta olduğunuz Telephone Doctor Türkiye yetkilisi vasıtasıyla ulaşabilirsiniz.

Evet yolladığımız tüm materyallerin kargo ücreti tarafımızdan karşılanmakta.

Eğitimlerimizin görüntü kaydı alınamamakta.

Sadece eğitimlerimizde doküman dağıtılmaktadır.

Organizasyon esnasında size önceden duyuracağımız toplantı mekanlarında organizasyonlarımız gerçekleşmekte.

Eğitim sonunda dağıtılan değerlendirme formları vasıtasıyla memnuniyet değerlendirmesi yapılmakta.

Aylık olarak geriye dönük yapılan NPS anketi ile değerlendirme yapılmakta.

Standart olarak değil ancak talebini doğrultusunda ön/son test uygulaması yapılmakta.

Kurumunuzdan talebimiz eğitim salonu, kağıtlı tahta ve hoparlör yönündedir. Diğerleri tarafımızdan sağlanmaktadır.

Eğitim ücretleri lokasyona göre belirlenmemektedir. Lokasyon bağımsız ürün bazında değişmektedir.

İstanbul dışında gerçekleşen eğitimlerde danışmanın konaklama ve yol masrafları eğitimi alan kurum tarafından karşılanmaktadır.

İçerik tasarımı çalışması için bizimle özel olarak info@teldoc.com.tr adresinden irtibata geçebilirsiniz.

Sigorta sektörüne özel çalışmalarımız ve referanslarımız için bize info@teldoc.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Otomotiv sektörüne özel çalışmalarımız ve referanslarımız için bize info@teldoc.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Turizm sektörüne özel çalışmalarımız ve referanslarımız için bize info@teldoc.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Kamuya özel çalışmalarımız ve referanslarımız için bize info@teldoc.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Belediyelere özel çalışmalarımız ve referanslarımız için bize info@teldoc.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Bize info@teldoc.com.tr adresinden ulaşarak sizi ziyaret etmemizi sağlarsanız, size özel bir içerik çalışabiliriz.

Eğitimcinin Eğitimi programı için bizden destek alabilirsiniz.

Yaratıcılık Ve Oyun Tasarımı eğitimimiz bulunmakta

Eğitimlerimizin lisans devrini alarak ekiplerinize kendi iç eğitmenleriniz tarafından verilmesini sağlayabilirsiniz.

Lisans devri iki yıl süreyle geçerli olacak, bu zaman zarfında içerik güncellemeleri tarafımızdan sizlerle paylaşılacaktır.

Görsel sunum, eğitmen manueli, katılımcı kitabı ve eğitimin tüm uygulamaları dahildir.

Eğitim içeriği önce danışmanımız tarafından tarafınıza anlatılmakta. Ardından sunum ve manuel paylaşılarak bize eğitimi sunmanız beklenmekte ve geribildirimler paylaşılmaktadır.

Herkes İçin Telefon Kültürü ve Becerileri eğitim içeriğimizi inceleyebilirsiniz.

Karşılıklı uzlaştığımız telefon kültürü standartları belirlendikten sonra kurumunuz için kitapçığı hazırlayarak son haline getirebilmekteyiz.

Telefonda Mükemmel Kurum İmajı Yaratmak eğitim içeriğimizi inceleyebilirsiniz.

Telefonda Tahsilat Becerilerini Geliştirmek eğitim içeriğimizi inceleyebilirsiniz.

Telefonda Tahsilat Becerileri eğitim içeriğimizi inceleyebilirsiniz.

Telefonda Randevu Alma ve Satış Becerilerini Artırmak eğitim içeriğimizi inceleyebilirsiniz.

Telefonda Randevu Alma ve Satış Becerilerini Artırmak eğitim içeriğimizi inceleyebilirsiniz.

Telefonda Randevu Alma ve Satış Becerilerini Artırmak eğitim içeriğimizi inceleyebilirsiniz.

Eğitim takip çalışmalarında e-learning metodunu kullanmaktayız.

Infinity Teknoloji ile ortak çalışmaktayız.

Eğitimlerin ardından sizleri dahil edeceğimiz Eğitim Yönetimi Sistemi (LMS) içinden şifre ile ulaşabilirsiniz.

Kendi içeriklerimizi takip çalışmalarında e-learning olarak uygulamaktayız.

Tedarikçi olma talepleriniz için bizimle info@teldoc.com.tr adresinden irtibat kurabilirsiniz.

Eğitim lokasyonu seçimi eğitimi alan firmanın sorumluluğundadır, talep edilen her şehirde eğitim planlayabilmekteyiz.

Bizimle info@teldoc.com.tr adresinden irtibata geçebilirsiniz.

Eğitim dokümanlarımızı sadece eğitim katılımcılarımızla paylaşabilmekteyiz.

Yıl içinde web sayfamızdan ve müşterilerimizin kurumsal web sayfaları üzerinden duyurduğumuz tanıtım organizasyonlarımız bulunmakta.

Katılım ücretsizdir.

Eğitim danışmanlarımızı demo sunumlarda izleyebilir ve kendileriyle tanışabilirsiniz.

Yıl içinde web sayfamızdan ve müşterilerimizin kurumsal web sayfaları üzerinden duyurduğumuz ve hedef kitleleri farklılaşan çalıştaylar düzenlemekteyiz.

Katılım ücretsizdir.

Davet maili tarafınıza ulaştıktan sonra bize info@teldoc.com.tr adresinden ulaşarak kayıt verebilirsiniz.

Değişim hakkı saklı kalmakla beraber iki katılımcı ile çalıştayımıza katılabilirsiniz.

Hedef kitlesinde yer aldığınız tüm çalıştaylara katılabilirsiniz.

Dilerseniz ekibinizi birden fazla gruba bölerek minimum üç kişiden oluşan sınıflar yaratabiliriz ya da çalışanlarınızın genel katılıma açık eğitimlere katılmalarını sağlayabiliriz.

ÇM Yöneticileri için Rehberlik, ÇM Yöneticileri için Takım Oluşturma ve Geliştirme, ÇM Yöneticileri için Problem Çözme Karar Verme ve Değişim Yönetimi, ÇM’nin Matematiği, Kalite Yönetimi eğitimleri bulunmaktadır.

Eğitim konuları birbirini tamamlayan konular olduğu için blok olarak almanızı öneririz ancak dilerseniz istediğiniz eğitim başlığına ayrı olarak da katılabilirsiniz .

Tamamlanan eğitimlerin ardından en geç beş iş günü içinde danışman tarafından hazırlanmış olan eğitim raporu tarafınızla paylaşılmaktadır.

Talebiniz bu doğrultuda olursa katılımcılarımızı eğitim esnasında gözlemleyerek danışman görüşümüzü paylaşmaktayız. Bu gözlemin sadece eğitim süresini kapsadığını tekrar hatırlatmak isteriz.

Eğitimler içerdikleri bilgi açısından standart temellere dayanmaktadır ancak kurum ihtiyacınıza göre size özel tasarlanmaktadır.

Danışmanlarımız sektörün içinden geleni anlattıkları konuları bizzat deneyim etmiş kişilerdir. Eğitimlerde anlatılan içerikler teorik soğuk bilgiden oluşmamakta yıllar içinde denenmiş ve pozitif sonuç alınmış deneyimleri kapsamaktadır. Telephone Doctor Türkiye’den eğitim aldığınızda aynı zamanda deneyim satın alırsınız.

Eğitim içeriklerimiz sektörün ihtiyacına göre oluşmakta ve güncellenmektedir.

Eğitim içeriğinde bulunan kural ve bilimsel veriler değiştikçe, sektörün ihtiyaçları doğrultusunda ve konu bazında yeni gelişmeler kaydedildikçe güncellemelerimiz eğitimlere yansımaktadır.

Eğitim öncesi gerçekleşen saha çalışması ile ihtiyacı analiz ederek eğitim içeriğini kurumunuza özel hale getiriyoruz, eğitimin ardından gerçekleşen ölçme/değerlendirme ve takip çalışmaları ile verilen bilgileri kalıcı hale getirip davranışa dönüştürmeyi hedefliyoruz. Sizinle ortak yürüttüğümüz bu çalışmaların sonuçlarını tarafınızla düzenli olarak paylaşıyoruz.

Odağını tek sektörde tutması ve anlattığı işi bizzat deneyim etmiş danışmanlarla çalışması, bu sektörde İSO 9001 ve 10002 kalite belgesi olan tek eğitim ve danışmanlık firması olması diğerlerinden farklı kılmaktadır. Müşteri memnuniyeti süreçleri bu belgelere göre yönetilmektedir.

Ekiplerinizin sorumluluğunda olan işlerin tamamı ya da bir telefon üzerinden yürüyorsa bizlerle çalışabilirsiniz.

Genel müdür asistanları için özel eğitim içeriklerimiz ve takip çalışmalarımız bulunmaktadır.

Danışmanlarımız Telephone Doctor Türkiye standartlarına göre yetiştirilmektedir. Eğitim konusuna göre uzmanlaşmış danışmanlarımız, program uygunluklarına göre tarafınızla tanıştırılmaktadır.

Danışmanlarımız, grup şirketlerimizin eğitimleri ve güncellenmiş içerikleri de dahil olmak üzere iç eğitimler ve güncelleme çalıştayları yaparak, literatür taraması, sektörel çalışmaları takip ederek bilgi tazeliğini korumaktadırlar.

Eğitim içeriklerimiz ve görseller konu hakkında spesifik ve hemen müdahale gerektiren bir bilgi değişikliği olmadığı takdirde her yıl düzenli olarak güncellenmektedir.

Eğitim öncesi yaptığımız ziyaretlerde insan kaynakları, eğitim birimi, yöneticilerle görüşerek ve eğitim alacak ekip.

Tam gün süren eğitimlerimiz 09:30-17:00 saatleri arasında gerçekleşmektedir.

Talebiniz doğrultusunda eğitimi takip eden ay çağrı dinleme ve raporlama çalışmaları yaparak davranış değişikliğinin takibini sağlayabilir ve sizin için raporlayabiliriz.

Eğitim kataloğumuzu bize info@teldoc.com.tr den ulaşarak talep edebilir ya da kurumsal web sayfamız üzerinden görebilirsiniz. www.teldoc.com.tr

Her iki sorumluluğu da taşıyan kurum çalışanlarınız için özel içeriğe sahip eğitimler planlamaktayız.

Eğitim içeriği ve eğitimi alacak hedef kitle için önerdiğimiz optimum sayıyı teklifimizle birlikte tarafınıza sunmaktayız.

Müşteri temsilcileri için tasarlanan temel eğitimler ve ÇM yöneticileri için yetkinlik programları en çok tercih edilen eğitimler arasında yer almakta.

Eğitimlerde kullanılan uygulama ve oyunlar ya tarafımızdan tasarlanmış ya da yurt dışından lisansı alınmış materyallerdir. Eğitimde anlatılan konuya uygunluğu ve davranış değişikliğine olan katkısı hesaplanarak içeriğe dahil edilmektedir.

Kurumunuzla bir araya gelerek çalıştığımız “Kurum Kültürü Telefonda Başlar” projeleri yardımıyla telefondan başlayarak müşteri teması ve deneyimi konusunda yerleşik bir kültür oluşturmayı hedefliyoruz.

Eğitim danışmanı olmak için kısa özgeçmişinizi info@pdr.com.tr ya da info@teldoc.com.tr adresine mail olarak iletirseniz sizinle kısa zamanda temasa geçebiliriz.

Kuruma özel eğitimlerde sadece eğitimi alan kurumun örnekleri ve vakaları üzerinden konuşulmakta, eğitimin akışı kuruma özel olarak planlanmakta. Genel katılıma açık eğitimler farklı firmalardan aynı görevi üstlenen katılımcıları bir araya getirmekte.

Telaffuz ve şive konusunda diksiyon eğitimlerimizle İstanbul dışı operasyonlarla çalışmalar yürütmekteyiz.

ÇM temel eğitimi her meslekte olduğu gibi Temel Metrik bilgisi ve sektörün tanıtılması ile başlamalı ardından işini yapacağı teknik ve yetkinlik eğitimlerine geçilmelidir.

Telefonda Etkin İletişim Becerileri eğitim içeriğimiz mevcuttur.

Çağrı Merkezleri İçin Etkin Şikayet Yönetimi eğitim içeriğimiz bulunmaktadır.

Çağrı Merkezinde Stres Yönetimi eğitim içeriğimiz bulunmaktadır.

Telefonda Zorluğu Yönetmek eğitim içeriğimiz bulunmaktadır.

Eğitimlerimiz modüler yapıdan oluşmakta, ihtiyacınıza uygun olan modülleri size özel geliştirerek ekibin gelişim alanlarına göre sizlerle paylaşabiliriz.

Telefonda Etkileme ve İkna Becerileri eğitim içeriğimizden faydalanabilirsiniz.

Doğru ve Etkili Konuşma “Diksiyon” eğitim içeriğimiz bulunmakta.

Uzun zamandır çağrı alan ve hevesini kaybetmiş olabilecek sektör çalışanlarımız için tasarlanmış eğitim programlarımız bulunmakta. Telefonda Yıldızlaşmak eğitim içeriğini inceleyebilirsiniz.

Çağrıya İmza Atmak eğitim içeriğimizi inceleyebilirsiniz.

Çağrı Merkezinde Dijital ve Sosyal Medya Yönetimi eğitim içeriğimiz bulunmakta.

Çağrı Merkezi Yönetim Akademisi program içeriğimizi inceleyebilirsiniz.

ÇM’de Takımdaşlık eğitim içeriğimiz bulunmakta.

ÇM Yöneticileri için Takım Oluşturmave Geliştirme eğitim içeriğimiz bulunmakta.

ÇM Yöneticileri için Problem Çözme Karar Verme ve Değişim Yönetimi başlıklı eğitim içeriğimiz bulunmakta.

ÇM Yöneticileri için Duygusal Zekalı Liderlik eğitim içeriğimiz bulunmakta.

ÇM’de Satış Koçluğu eğitim içeriğini inceleyebilirsiniz.

Etkin Sunuş Teknikleri eğitimi için bizden destek alabilirsiniz.

Facebook, twitter, Linkedin, You Tube aracılığı ile de takip edebilirsiniz. Sosyal medya hesap linkerine web sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Eğitim fotoğraflarına Telephone Doctor Türkiye Facebook sayfasından ulaşabilirsiniz ya da eğitim sonunda sizinle paylaşılan danışman mailinden kendisine ulaşabilirsiniz .

Bizimle info@teldoc.com.tr adresinden irtibata geçebilirsiniz.

Bizimle info@teldoc.com.tr adresinden irtibata geçebilirsiniz.

Web sayfamızda şu an sadece Telephone Doctor Türkiye danışmanlarının makaleleri yayınlanmakta ancak bizimle özel olarak info@teldoc.com.tr adresinden irtibata geçerek makalenizi ve talebinizi iletebilirsiniz.

Eğitimin ardından doldurduğunuz formda ayrılan bölüme bu bilgiyi ekleyebilir ya da bize info@teldoc.com.tr den ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz.

Gizli Müşteri ölçümleme çalışmaları yapmaktayız, detaylar için bize info@teldoc.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Gizli müşteri çalışması, müşteri deneyimini yaratan hizmet kalitesini tarafsız olarak görmenizi sağlayacaktır.

İlk etapta firmanız ile gerçekleştireceğimiz görüşmeler sonunda, birlikte karar verebileceğimiz sürelere göre, elde ettiğimiz Gizli Müşteri Değerlendirme sonuçlarınızı sizinle paylaşıyoruz.

Gizli Müşteri Programı sonuçlarınıza göre, sizinle birlikte karar vereceğimiz aralıklar ile workshoplar ve belli süreli eğitimler, seminerler planlayabiliriz.

Evet, ödül törenimize daha detaylı bilgi almak için katılabilirsiniz. Katılım için bize info@teldoc.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Ay bazında kazanan firmaların bilgisine web sayfamızdan ulaşabilirsiniz yılsonunda ödül kazanan firmaları ödül törenimizde takip edebilirsiniz.

Kalite Ligi, Telephone Doctor Türkiye sponsorluğundaki ödüllü bir platformdur. Kalite Ligi Türkiye’ deki Çağrı Merkezlerinin kendi mevcut hizmet sunumlarını, bu işteki en iyilerle kıyaslamalarını sağlayan ve bunu yaparken de gelişim alanlarınızı keşfetmenize yardımcı olan bir ortamdır.

Kalite Liginde 2016 yılında farklı sektörlerden toplam 33 firma yarışmaktadır.

Inbound çağrı alan tüm firmalar sektör bağımsız katılabilmektedir.

Arama ve değerlendirmeler Telephone Doctor Türkiye bünyesinde bulunan Kalite Uzmanları tarafından yapılmaktadır.

Sonuçlar takip eden ayın ikinci haftasına kadar kurumlara ulaştırılmakta, sektöre özel bültenimizde ve kurumsal web sayfamızda duyurulmaktadır.

Role Play çalışmaları içine kurgulanacak eğitime göre tasarlanmakta, ihtiyacınız olan eğitim başlığı belirlendiğinde role play çalışması senaryolarının oluşturulmasını da sağlayabiliriz.

Kurumunuzun outsource kalite ölçümleme birimi olarak çalışabiliriz.

Sürecin tarafsız bir gözle yürütülmesini sağlarsınız, bordronuzda tuttuğunuz çalışan sayısı azalır, maliyetten kar edersiniz.

Mevcut kalite ekibinizin kalibre olabilmesi ve istenilen standartta dinleme yapabilmesi için denetim desteği sağlayabiliriz.

Konuşma kalitesi formu tasarımından, script oluşturulması ve kalite süreçlerinin son haline getirilmesi konusunda bizden destek alabilirsiniz.

Kurumunuzun marka değeri ve müşteri yaklaşımınız baz alınarak hazırlanması gereken kalite değerlendirme formunun oluşturulmasının ardından, değerlendirme kat sayılarının belirlenmesi ile başlayan süreç aynı bakış açısı altında değerlendirme, raporlama ve geribildirim konularında detaylar içermektedir.

Bilgi güvenliği için uzlaşacağımız farklı metotları sözleşme aşamasında sizlerle son haline getirmekteyiz.

Karşılıklı bilgi güvenliği için Gizlilik Sözleşmesi imzalandığı takdirde çalışmalara başlayabilmekteyiz.

Konuşma kalitesi raporlarlı her ay ikinci hafta, önceki ayın verilerini kapsayacak şekilde paylaşılmaktadır.

Çağrı merkezlerine özel danışmanlık hizmetlerimiz bulunmaktadır. Bizimle info@teldoc.com.tr den irtibata geçerseniz sizi ziyaret etmek isteriz.

İşe alınmış personel için performans gelişimi sağlayabilmek adına eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

Yönetici seçimi, ara performans değerlendirme, beceri kazandırma ya da terfi için uygulanabilecek simülasyonlarımız bulunmaktadır. Bizimle info@teldoc.com.tr den irtibata geçerseniz sizi ziyaret etmek isteriz.

Kalite ve performans yönetimi konusunda denetimler gerçekleştirip sizin için raporlama ve sunumunu gerçekleştirebiliriz.

Çağrı merkezi çalışanları ve yöneticileri ile yaptığımız bireysel koçluk çalışmalarında talebiniz/ihtiyacınız doğrultusunda değindiğimiz konular içinde yer almaktadır.

Ekibin yaptığı görüşmeler ve yazışmalar için bizden performans ölçümleme ve denetim desteği alabilirsiniz.

Yapılan ölçümlemelerin danışman tarafından paylaşıldığı workshop çalışmaları düzenlemekteyiz.

Çağrı Merkezi Satış Atölyesi içeriğimizden yararlanabilirsiniz.

Beş günden oluşan Çağrı Merkezinde İletişim Atölyesi eğitim içeriğini inceleyebilirsiniz.

360 derece ölçümlemeler, simülasyonlar, board oyunları gibi ölçümleme materyallerimizin detayı için bize ulaşabilirsiniz. info@teldoc.com.tr

Profesyonel koçlarımız ve sektör profesyoneli olan danışmanlarımız tarafından bu hizmet sunulmaktadır.

Uzaktan yönettiğiniz outsource edilmiş çağrı merkezlerini nasıl yönetebileceğinize dair eğitim ve danışmanlık hizmetlerimiz bulunmakta, bize info@teldoc.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

ÇM’nin Matematiği eğitim içeriğini inceleyebilirsiniz.

ÇM’nin Kalite Yönetimi eğitim içeriğimizi inceleyebilirsiniz.

Eğitimlerimiz İngilizce olarak da verilebilmektedir.

Eğitim lokasyonu seçimi size aittir, eğitim yapmaya müsait olan yurt içi ya da yırt dışı bir lokasyonda eğitimi planlayabiliriz.

Kurumumuzda ICF onaylı profesyonel koçlar bulunmaktadır. Bireysel koçluk hizmeti verilebilmektedir.