Çağrı Merkezi Kurmak

Çağrı Merkezi Kurmak 

Telephone Doctor Türkiye olarak müşterilerimize anahtar teslimi çağrı merkezi kurmak için yardım ederiz.

Kıdemli danışmanlar ve konunun uzmanlarından oluşan bir takımla size ideal ve verimliliği yüksek bir Çağrı Merkezi kurmak için öneri 6 adımda danışmanlık veriyoruz

1. Çağrı merkezi hedeflerini belirlemek

Sizin ihtiyacınız doğrultusunda rehberlik yaparız. İhtiyaçlarınız öncelikle analiz edilir. Çağrı merkeziniz müşterilerinizin yönetimine göre şekillendirilmelidir. Yapılandırma ihtiyaçlarınıza göre farklılık gösterir. Çağrılarınızın türüne, müşterilerinizin sizi arama dilimine, çağrı sürenize, SL hedeflerinize göre proje planlanı oluşturulur. Çağrı türlerine göre müşteri temsilcileri farklı becerilere ve farklı sistemlere erişime ihtiyacı duyacaklardır. İletişim merkezinin ön planlamasını doğru yaparak size destek vereceğiz ki doğru sistemlere ve daha önemlisi doğru süreçlere sahip olun.

2. Kilit başarı metriklerini ortaya çıkarmak

Çağrı Merkezinin işleyişindeki kilit başarı metriklerinin neler olduklarını önceden biliyoruz. Çağrı Merkezinin etkinliğini ölçmek ve aynı zamanda istenmeyen sonuçlar oluşturacak metriklerden sakınmak için metriklerinizi dikkatle seçmek konusunda size destek oluyoruz. Size “Metrikleriniz harika görünüyor olabilir ama her metrik size hedefe taşımaz” Zaman kaybetmemeniz ve boşa kürek çekmemeniz için yapılarını biz kuruyoruz.

3. Tahminlemek ve planlamak

Gidilmesi gereken yolda gerekenlerin yapılabilmesi için size çağrı akışları ve insan süreçleri konularında yön gösteriyoruz. İdeal çağrı akışı veya süreçleri diye bir şey yoktur ve herşey sizin hedeflerinize ve başarı metriklerinizin neler olduğuna göre değişir. İşleri olabildiğince basit tutma konusunda size yardım edeceğiz, çünkü biliyoruz ki bir süreç çok karmaşık veya uygulaması eziyetli bir hale gelirse, kimse ona uymayacaktır.

4. Fonksiyonellik

Ne tür bir çağrı merkezine ihtiyaç duyduğunuz konusunda net olmanız için çalışıyoruz. Çağrı merkezinde işlevsellik illaki son teknoloji ve teknik özellikler demek değildir. Doğru yapıyı kurmak önemlidir. Bir noktada masraflar, performans ve teknik yeterlilik nedenleriyle kendinizi ödün verir durumda bulmamanız için size fonksiyonelliği önceliklendirme konusunda yardımcı olacağız.

5. Teknik çözümü tasarlamak

Yukarıdaki çıktıların temelinde size kendi teknik çözümlerinizi yaratmak konusunda yardım edeceğiz. Hiç bir zaman tek bir ideal çözüm olmayacağını biliyoruz, o nedenle biz – sizinle birlikte – hangi çözümün sizi hedeflerinize taşıyacağına karar vermek için önerilerimizi sunacağız.

6. Teknolojiyi seçmek

Biz teknik çözümü tasarladıktan sonra, partnerları belirlemek ve/veya seçimi gerçekleştirmek konusunda size rehberlik ve yardım edeceğiz. Size farklı hizmet sağlayıcıları ve teknoloji satıcıları arasında değerlendirme yapmanız için yardımcı olacağız. Bu aşamada kendinizi ödün vermek durumda bulabilirsiniz ama başlangıçta belirlenen hedefler size hangi konularda ödün verip hangi konularda veremeyeceğinize dair rehberlik edecektir.