Gizli Müşteri Programı

Gizli Müşteri Programı 

İyi planlanmış bir Gizli Müşteri Çağrı Programı müşterilerinizin çağrı merkezinizin etkileşimleri konusunda ne deneyimlediklerini anlamanızı sağlayan paha biçilemez veriler sağlarlar.

Müşteri temsilcileriniz işinizin sipariş kabul etme, sorun çözme ve ürünle ilgili soruların yanıtlanması sürecinin ön cephesinde yer alırlar. Gizli Müşteri Arama Programı senaryolaştırılan bir teknik olup bizim deneyimli gizli müşterilerimiz sipariş vermek veya belirli bir konuda sorular sormak için arayan gerçek müşteriler gibi davranıp her bir çağrıyı özel ihtiyaçlarınız için uygun şekle sokmanıza yardım ederler.

Telephone Doctor Türkiye’ de biz size standart veya kurumunuzun ihtiyaç ve önceliklerine uygun hale getirilmiş Gizli Müşteri Çağrı Programı tasarlıyor ve sunuyoruz.

Standart Gizli Müşteri Çağrı Programı

Bir çağrıyla başa çıkmada şu izleyen esaslar üzerinde yoğunlaşır:

  • Çağrı bekleme süresi
  • Çağrıda iletişim standartları
  • Doğru aktarım
  • Kurum kültürü
  • İhtiyaçların yeterli düzeyde anlaşılması ve karşılanması
  • Ürün bilgisi düzeyi
  • İlave ürün/hizmet sunulup sunulmadığı 
  • Gerekli bilginin verilmesi
  • Müşteri eforu
  • FCR

Kuruma uyarlanmış Gizli Müşteri Çağrı Programı

Sık sık sizin şirketinizin ihtiyaç ve önceliklerine göre uyarlanmış en iyi Gizli Müşteri Çağrı Programını sunuyoruz. Danışmanlarımız sizin şirketiniz için uyarlanmış bir Gizli Müşteri Çağrı Programı hazırlamak için sizinle birlikte çalışıyorlar ve sadece sizin sektörünüzün değişkenlerini ve ürünlerini içeren bir tasarlama yapıyorlar. Biz aynı zamanda bu programı belirlenen sorunlu alanlara yoğunlaşacak veya odaklanmak istediğiniz bazı belirgin eğitim sorunlarını kapsayacak şekilde hazırlayabiliyoruz.

TD Gizli Müşteri Çağrı Programı oldukça ayrıntılı bir raporla sona eriyor. Bu raporda müşteri temsilcilerinizin en iyi potansiyellerine veya ihtiyaç duyulan daha yoğun eğitim kilit alanlarındaki süreçlere uygun olmayan alanları ortaya çıkarılıyor.