ÇM Deneyim Puanı

ÇM Deneyim Puanı 

Müşterileriniz sizinle yola devam etmek istiyorlar mı?

Çağrı kalitesi dediğimizde ilk olarak aklımıza çağrının form üzerinden değerlendirmesi geliyor. Çağrı merkezinin içinde veya Telephone Doctor Türkiye tarafından dış göz olarak değerlendirilen çağrılar ortalama bir not ile müşteri temsilcisinin performansına katılıyor.

Bu aşamalara ek olarak, müşterinizin de yaşadığı deneyime dayanarak görüşmeyi bizim yardımımızla analiz etmesini ve hizmet aldığı temsilciye not vermesini ister misiniz?

Müşteri Deneyimi Puanı Uygulaması ile Telephone Doctor Türkiye belli oranda çağrıyı müşterileriniz ile birlikte puanlıyor. Kalitede uyguladığınız iç bakışa ek olarak dışarıdan kalitenizin ölçümlemesini gerçekleştirebiliyorsunuz. Böylece müşterileriniz, daha önce hizmet aldığı müşteri temsilcisi ile yola devam etmek isteyip istemediğinde ek sorularla analiz ederek gelişim alanlarınızı net olarak ortaya koyabiliyoruz.

Müşteri temsilcisi bazlı gerçekleştirilen bu uygulamada Müşteri Deneyimi Puanı performansa doğrudan yansıyabiliyor. Bu uygulamaya geçen şirketlerde, müşteri temsilcisinin “müşteri iletişim kalitesinde” ortalama %20 iyileşme gözlemliyoruz.