Misyon, Vizyon ve Politikamız

Misyon, Vizyon ve Politikamız 

Misyonumuz

Telephone Doctor TR verdiği eğitim ve danışmanlık hizmetlerini,müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda oluşturur; telefonda verdikleri hizmeti, yetkinliklerini ve kurumlarının vizyonunu göz önünde bulundurarak müşterilerini hizmet kalitesinde bir adım öteye taşır; kuruma özel çözümler üreterek etkin, modern ve yenilikçi atılımlarla sektörün pusulası olduğunun bilinci ve sorumluluğuyla çalışmalarını gerçekleştirir.

Vizyonumuz

Çağrı Merkezleri ve müşteri hizmetleri başta olmak üzere, kurumların telefon ile hizmet veren birimlerine yönelik olarak düzenlediğimiz kalite değerlendirme, ölçümleme ve eğitim çalışmalarında sektörünün öncüsü olmaya devam ederek Türkiye’de ve dünyada örnek şirket olmaktır.

Politikamız

Telephone Doctor telefonla iletişim konusunda müşterilere özel çözümler üreterek etkin, modern ve yenilikçi atılımlarla sektörün pusulası olduğunun bilinci ve sorumluluğuyla çalışmalarını gerçekleştirir. Tümfaaliyetlerimizi Kalite Yönetim Sistemimiz ışığında ve ilgili tüm yasal gereklilikleri karşılayacak şekilde sürekli iyileştirme felsefesi ile sürdürmekte ve müşterilerine etkin ve optimum çözümler sunmaktayız. Müşteri memnuniyeti politikamızın temelini "Müşteri Odaklılık" oluşturur. Müşterilerimize özel çözümler sunar, onların talep ve beklentileri doğrultusunda çözüm ve süreçlerimizi sürekli iyileştiririz Amacımız müşterilerimizle uzun dönemli başarılı çalışmalara imza atmaktır. Müşterilerimizi her zaman dinleriz. Müşterilerimizin, süreçlerimizden ve hizmetimizden memnuniyetini ölçeriz. Sunulan ürünle ilgili en ufak memnuniyetsizliği ciddiye alır, iyileştirme faaliyetlerini başlatır, ürün geliştirme çalışmaları yaparız.